5 Eylül 2012 Çarşamba

Özet

Uzun zamandır yazmıyordum.. Bugün aklıma düştü burası bi özet geçmek istedim hayatımı.. Bazılarınız biliyordur 4 senelik ilişkimi bitirdim ben.. 3 aydır yalnız takılıyorum.. Aslında pek yalnızda sayılmam.. Başlıyorum anlatmaya..

Ben ayrılmaktan korkan bi insandım.. aslında çoğu insanda var bu durum.. bu işilki biterse yalnız kalırım diyip uzatmaları oynuyor.. bende böyle düşünerek 4 seneyi buldurtmuştum ilişkide.. ayrıldığımda ne yapacağım kimsem yok etrafımda diyip ilişkiyi sürdürmeye devam ediyordum.. sonra bi gün cesaret geldi ben ayrılmaya 2 ay düşünerek karar verdim pat diye verilmiş bi karar değildi ve ayrıldım.. Sonra ne mi oldu?

Hiç takılmadığım bi arkadaşımla bi akşam dışarı çıktım.. hayatımda hiç görmediğim 3 erkek katıldı bize.. oturduk sohbet muhabbet ettik.. adlarını bile önemsemedim çünkü bi daha görmeyeceğimi düşünüyordum.. sonra bu insanlar benim en yakınlarım oldu zorlu olan bu süreci hayatımda hiç görmediğim insanlarla atlattım, atlatmaya da devam ediyorum.. sabahlara kadar kahve içip sohbet ettik dertleştik onların içki sefasına kolamla eşlik ettim, bara gidip sabahlara kadar dans edip gülüp eğlendim, bi tanesinin karşısında hüngür hüngür ağladım güçlü durmaktan yoruldum artık diye..

İnternetten sanal arkadaşım oldu.. onunla birlikte bi işe giriştik.. bi gezi işine.. sevgilime trip atar gibi hergün trip attım ona ben.. aptalca davrandım deli gibi kavga ettik sildik sonra tekrar ekledik herşey güllük gülistanlıkken tekrardan kavga ettik.. onunla bi kısır döngü var gülerken kavga ediyoruz.. onunla arkadaşlığımı bitirmek istemiyorum neden böyle aptalca davranıyorum bilmiyorum altüstü sanal bi insan.. Nasıl bağlanır bi insan sanal birine anlayamıyorum, ben kendimi anlayamıyorum..

Bu yazıda düzeltmeler yapmıcam içimden neler geçiyorsa döküldü yazdım.. az geldi anlattıklarım ama şuan bununla yetinelim.. aslında demem o ki hayat size hep ibnelik yapacak değil ya bazen güzel şeylerde sunabiliyor.. hiç beklenmedik şeyler.. İyi geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder