22 Nisan 2012 Pazar

İşler Sarpa Sarıyor!

Resmen ayrılmak için plan yapıyorum..O kadar berbat bi durum ki bulunduğum hal anlatamam..Sırf o daha az üzülsün diye günlerdir kendimden, düşüncelerimden kaçıyorum..

Plan yapmak zorundayım çünkü ayrılık onu hayattan koparıyor..Tamam üzülürsün falan filan ama sen üniversiteye gelmiş bi insan olarak ne bileyim yani insan bi düşünür sorumluluklarını dimi yok bunda böyle bi durum..Finalleri yaklaşıyor hayatını boka sarmak istemiyorum bu yüzden bi aylık süreç verdim bu ilişkiye..İki-üç hafta sonra yanına gidecektim sonra geldiğimde ikimizinde finalleri başlıyor bu yüzden sesimi çıkartmıcaktım..O son sınavından çıktığında arayıp söyleyecektim..İşler değişti..Ailemle şehir dışı yapmak zorunda kalıyoruz ve geldiğimde de finaller başlayacak bu durumu söylediğimde haziranda buluşuruz dedi..Benim bu olayı daha fazla uzatmaya hiç niyetim yok..Gün geçtikçe daha çok acı çekiyorum daha fazla acı çekmek istemiyorum..Aşık olmadığın insanla beraber vakit geçirmek ne kadar yorucuymuş ne kadar yıpratıcıymış şu son bi insan ayda gayet iyi anladım..

Napıp yapıp benim yanına gitmem gerekiyor..Hep ilişkiyi güzel kılmak adına yaptığım bu gezintiyi bu sefer son bulması için yapıyorum..Hayat bana ne sunacağını şaşırdı iyice..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder