1 Nisan 2012 Pazar

Aşk mı Mantık mı?


Bu aralar evlilik olayına taktım..Evleneceğimden falan değil de ne bilim yaşım artık geliyor..Yavaştan düşünmeli insan..Önce düşünceye alışacaksın zaten daha sonra pratiğe dökeceksin..Tabi pratiğe dökecek bi eş bulabilirsen..

Aşk mı mantık mı?..Burda çok takılıp kalıyorum..Çok düşündüm hatta yetmedi araştırdım da bi kaç uzmanın bu konuyla ilgili yazısını okudum ve söylenilen şu :" Siz, “Ben aşksız yaşayamam, hangi yaşta olursam olayım, eşimle kumsalda el ele yürümek isterim, yemeklerimizde mum ışığı olsun, yıldızları izlemeden uyuyamam,” derseniz, aşk evliliği yapmalısınız..Birlikte çok para kazanırız, daha iyi hayat yaşarız, ya da onun çok parası var, aşka da neymiş,” derseniz, sizin için mantık evliliği daha ağır basıyor, demektir."

Aslında aşk mı mantık mı diye sormak yerine evlilik benim için ne onu bilmem gerekiyormuş..Ben bu yazıları okuya okuya benim için evliliğin aşkın mantıkla yoğrulmuş hali olduğunu farkettim..Çok saçma gibi durabilir çünkü aşk varsa mantık yok mantık varsa aşk yok diye bi şey var şu dünyada..Ama benim evlilikten tam tamına istediğim bu hem içim kıpır kıpır olsun çocuklar gibi etrafta geziniyim hem de olgun bi kadın edasıyla millete işim gücüm akıl vermek olsun..

Neyse ki daha çok var evlenmeme..Uzun uzun düşünüp bi karar verecem..Verdiğim karar ilişki durumumu da  değiştirecek o da ayrı bi mevzu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder