29 Mart 2012 Perşembe

Rüyalar Gerçek Olsa

Murat Yıldırım hastası birisiyim..Öyle böyle değil ama deli gibi seviyorum adamı..O bakıyor ya ben eriyorum, öpüşme sahnesinde salyalarım akmaya başlıyor..Şu yaşıma geldim o kadar yakışıklı, ırt zırt gördüm hiçbiri bu kadar etkilemedi beni..Helal olsun valla adama..


Bu ilk değil..Ara ara kendisini rüyamda görürüm ya metresi oluyorum ya da karısı..Ama hep bana aşıktır asla farklı bir şey olmasına izin vermem..Mesela hiç kardeş falan olmayız..Hayat bizi bambaşka yerlere savurduğu için ancak rüyalarda aşkımızı yaşayabiliyoruz..Sarılır, koklar ama her öpüşmeye ramak kaldığında ya soktuğumun alarmı öter ya gereksiz şahsiyetler arar bir şekilde bu güzel rüyanın içine edilir...

Gece onun dizilerinden birini izleyerek uyudum..Etkisi çok fazla oldu ama bu etki beni gece boyu mutlu ettiği gibi sabahta güne her şeye rağmen mutlu uyandırdı..Bu geceki rüyamda sevgilisiydim..Beraber yemek yedik, romantik bir akşam geçirdik falan filan ama tam öpüşecektik ki sabah olmuş..Zart zart zart alarm çalar durur hemen kapattım acaba kaldığım yerden devam eder miyim ki diye yattım geri ama cıksss..Zorluyorum uyumaya kendimi uyuyorum yok başka bir sahne devreye giriyor..Mahidevran gibi hasret kaldım bazı şeylere, bunu sadece sultanım Murat giderir anca ama yok gelmiyor beklenen sahne..Mecbur kalktım artık napıyım başka rüyalara kaldı bizim öpüşme gene diyerek güne başladım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder