21 Mart 2012 Çarşamba

"Aşk Yok!"

Haftasonumu onunla geçirdim..Gördüğümde, sarıldığımda, öptüğümde hiçbir şey hissetmedim..Hissetmediğimi farkettiğimde suçluluk duygusu kapladı içimi ve her ona baktığımda gözlerim doldu..Sonra dayanamadım söyledim gitmek istedi sıkıca sarılıp "Gitme!" dedim..Bir şey hissetmiyorsam neden gitmesine izin vermiyorum sorusu benim de kafama takıldı..Ama cevap bulamadım bulamadıkça sıkıca sarıldım sarıldıkça ağladım.."Keşke" dedi o her keşke deyişinde ben dibe battım..Berbat gecelerimden biriydi..Zor ikna ettim gitmemesi için çok ağladım, yanımda kaldı gitmedi sonra birbirimize sarıldık, öpüştük ve uyuyakaldık..


Uyandığımda üstümden tır geçmişti sanki her tarafım ağrıyordu en çokta kalbim..Şerefsizlik yapmışım gibi hissediyordum kendimi..Ona dokunduğumda hiçbir şey hissetmiyordum aslında ona dokunmadan da hissetmediğim apaçık ortadaydı..Mesela o gelecek diye günler öncesinden giyeceğim kıyafetlerimi belirlerdim, ağda işlemlerimi hallederdim, gezilecek yerlerin planlarını da yapardım ama bu sefer bunların hiçbirini yapmamıştım..Kaşımla, bıyığımla, dağınık saçlarımla karşındaydım..Bir kadın kendine özen göstermiyorsa seni sevmediğini yüzüne tokat gibi vurur bunu bilir bunu söylerim..


Sonra konuşmaya başladık..Ona "Ben sana yeniden aşık olmak için deneyeceğim" dedim..Duyguları ne zamandan beri insanlar ele geçirmiş ki ben geçireceğim..Ama o zaman benim bunu demem gerekiyordu hem belli mi olur belki de yeniden aşık olurum ona..Yaşayıp göreceğiz aşık olabilecek miyim olamayacak mıyım..Şans oyunlarına döndürdüm resmen ilişkiyi, kendimi ayrıca alkışlıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder