24 Mart 2012 Cumartesi

.

Uzun ilişkilerde heyecan önemlidir..İlişkiyi ayakta tutan zaten odur..O bittiği halde ilişkiden hayır bekliyorsan daha çok avcunu yalarsın canım..İşte ben bu aralar avuç yalamada sınır tanımıyorum hatta doruklarındayım..Eskiden tek uyumayım da mesajlaşalım dediğim adama 5 mesajdan sonrası fazla gelir oldu..


Bu ilişkiye başlarken hiç bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim açıkçası..Ben hiç o erkeklerin mal gibi ortada bıraktığı kızlardan olmadım..Sebebi çok güzel olmam ya da çok zeki olmam falan değil -ikisi de orta derecede kendimi öyle görüyorum en azından- kimseyle çıkmamış olmam..Her kız gibi bende ilk çıktığım kişi kocam olacak diye gezindim ve bakalım olacak mı?..Bu gidişle olma ihtimali düşük..


Hani hep erkeklere öküz deriz ya ben her erkeğe bunu yükleyemem en basitinden erkek arkadaşıma -sevgili kelimesi bana çok bayat geldiğinden kullanmıyorum-..Adamın hataları yok mu bir sürü var-dı hatta şimdi eskiye oranla daha az -hala bara gitmeme izin vermese de bu haliyle çekilebilecek bir erkek-..Ben uyuyorum dedikten 2 sa sonra uyuyor çünkü ben olur da uyanırsam canım sıkılır ve onu aradığımda duymazsa diye..Soğuk günlerde uyarır kalın giyin diye, moralim bozukken teselli eder, hatta şu lanet futbol oyunu pesi oynarken bile benle hep ilgilenir o oyun en az 10 kez durdurulur arkadaşı küfreder o ısrarla benle ilgilenmeye devam eder ve hiç offlayıp pofflamaz..Ben bir hata yapsam dünyası başına yıkılır falan sürekli bunu düşünür..Sürekli bana özlem duyma peşindedir bir de..Böyle iyi, düşünceli adam ama mükemmel demiyorum tabi ki de..Şimdi fazla da havalara girmesin her ne kadar buradan ve böyle düşündüğümden haberi olmasa da..


Ben de erkek gibiyimdir..Hiç umursamam mesela o hasta olduğunda kendimi yıpratmam -bu konuda onunda suçu yok değil hani o kadar çok abartıyor ki grip olduğunda dönemin artık kuş mu tavuk mu at mı eşek mi ne gribi meşhursa anında onu söylüyor "Galiba kuş/domuz/at gribi oldum" gibi-, evet o morali bozukken yanındayım burdan bir tik aldım bence, alışveriş yaparken aramasından mesaj atmasından aramak zorunda kalmamdan mesaj atmaktan nefret ediyorum..O hata yaptığında anlık bir sinir harbi yaşarım 2 dakika sonra kahkahayı basarım dert etmem, sanırım ben gamsızım..Ve özlemek gibi bir duyguyu Allah bana vermemiş ki bu da çok can alıcı bir nokta ilişki de..


Benim gibi kızlar bence sürüm sürüm sürünmeyi hakediyor..Evet gerçek bu yani..Aslında bütün olay aşık etmeden geçiyor..Beni biri ya da erkek arkadaşım kendine aşık etmeli -erkek arkadaşım ederse daha iyi olur tabi onca senelik ilişkiyi kim çöpe atmak ister o kadar da salak değilim-..O kişiyi gözümde büyütmeliyim, kendini ulaşılmazmış gibi göstermeli..Kendimi odalara kapatmalı, gecenin bir yarısı onun yanında bulmalıyım kendimi..Ancak ben öyle adam olurum..


Yazım biraz fazla mı havada kaldı ne?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder