23 Mart 2012 Cuma

Bayat Hayat!

Bazı insanlar vardır mesela benim var öyle tanıdıklarım hayatlarında hiçbir şeyin garantisi yoktur..Ben yarınımı,  ondan sonraki günümü, ondan sonraki günümü de hatta bundan bir sene sonra ne yapacağımı tahmin ederken o tahmin etmeye tenezzül bile etmez..Benim tahminlerim hep doğru çıkar çünkü tekdüze bir yaşam sürüyorum..Hayatında olay eksik olmayan birisi bunu okuyorsa "Ohh! mis gibi yaşam" dediğini duyar gibiyim yani sen demiyorsan da yanımdaki insanlar bunu hep söylüyor bana..Ama hiç güzel bir yanını göremedim senelerce..


Bazen böyle çok sevdiğin tatlı bile olsa çok yediğinde bayar ya seni ya da çok istediğin bir şey alındığında 3. gün bir fahişeymiş gibi davranırsın ya ona işte benim hayatım da öyle oldu..Çünkü bu sıkıcı hayatımın 4.senesi 1. günü 2. günü filan değil..Öyle olsa zaten nasıl da güzel görünürdü gözüme..O yüzden boktan tripler atıyorum bende..Çok sıradan olduğu için hakettiğini düşünüyorum ve gram içim sızlıyorsa şerefsizim..


"Keşke sevgilim beni dövseydi, annem babam ayrı olsaydı, hamile de kalabilirdim aslında" diye düşünmedim dersem yalan olur şimdi..Mallık dizboyu bende farkettim de bu durumu, yapacak bir şey yok sıkıcı hayat insana neler dedirtiyor gör..


Hayatından 'ekşın' eksik olmayan insanlara imrenerek bakıyorum, bakmakla kalmayıp onların hayatlarına benzetmeye çalışıyorum hayatımı, çalıştıkça da daha monoton oluyor içine tükürdüğümün hayatı.."Bari yaşayamıyorum yalan söyleyim" diyorum beni tanıyan anlattıklarıma da inanmaz..


Konuşacak konu da olmuyor böyle olunca..Hep susan dinleyen ben oluyorum..Önceden çenem konuşmaktan ağrırdı şimdi susmaktan kasıldı..


O yüzden atağa geçmeli bir şey yapmalı bok hayata bir renk katmalı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder