25 Mart 2012 Pazar

Bir İleri Bir Geri Kendimi Bildim Bileli!

Yorgunum, sinirliyim, depresyondayım..Sebebi şu gereksiz saat uygulamaları..Ya bir rahat bırakın arkadaş saat dediğin belli net bir şey olmalı, hayatın boyunca hiç değişmemeli..Ama yok zırt pırt değiştirme halindeyiz..


Çok sıkıntılıyım..Sabah zor uyandım -aslında annem dün yaptığım dedikodunun tadını çok sevdiğinden bugün de aradı bir saat telefonda onu bunu çekiştirdik-..Bir de üstüne "sen hep beni günaha sokuyorsun yoksa ben dedikodu yapmam ki" diyerek topu bana attı..O da ayrı bir mevzu..


Önce tepkimi kahvaltı yapmayarak gösterdim..İçimden hiçbir şey yemek gelmedi, sonra arkasından bir yorgunluk başıma vurdu taş attım da kolum yoruldu sanki bir haltta yaptığım yok..Sonra bir sinir harbi yaşadım..İç dünyamda fırtınalar koptu bugün..


Uzmanlar bu uygulamanın zararlı olduğunu söylüyor..Biyolojik saatlerimiz altüst oluyormuş..Hatta bu duruma ayak uyduramayıp ölenler bile varmış duyduğuma göre..Bizim ülkemizde cidden insana değer verilmiyor ya..


Ayrıca şuanda ders çalışamıyorsam eğer bunun sorumlusu bu boktan uygulama..-tamam bunun saçma bir bahane olduğunun bende farkındayım-


Neyse çok mutsuzum daha fazla bu konuyu uzatmayacağım..


Sloganım şu:


Ulan dinleyin şu uzmanları kaldırın abuk subuk uygulamaları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder