22 Mart 2012 Perşembe

İçimdeki Kro!

İçimdeki kroyla seneler sonra tekrardan yüzleştim..Beni görenler "Bu kız yabancı dinler, Türk dinlerse de Funda Arar (ki çok severim şarkılarını ) dinler" der..Aslında içimin derinliklerindeki krodan habersizler..Bu aralar bir arabesk tarzındaki şarkıya takıldım..Elimden gelse arabamı alır, sevdiğim adamın evinin önüne gider, son ses bu şarkıyı açar dinlerim, dinletirim. Evet kroyum..Bence herkesin içinde vardır zaten..Cansu D. içip içip az mı dinletti Cem Y. şarkıları..

En basitinden bir rakı masasında rock müzik mi dinlenir ya..Ya da aşk acısı çeken biri nasıl hard-rock dinler..Hiç mantıklı gelmiyor bunlar bana..Arabeskin bazen dibine vurulmalı..Sabahın bir körü dinleyen manyaklar da görmedim değil görür görmez de arkama bakmadan koşar adımlarla kaçtım..Sizde görürseniz bir saniye durmayın!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder