28 Mart 2012 Çarşamba

Karla Çam

Kar yakamızı bırakmıyor..Martın sonuna geldik ısrarla yağmaya devam ediyor..Geçen sene kapılarda karşılamaya meraklı olduğumuz bu doğa olayı bu sene bezdirdi bizi hayattan..Geçen senenin acısını mı çıkarıyor anlamadım ki..

Hayır bir de bu soğuk hava kar kış yetmezmiş gibi bir de araziye çıktık..Amaç; çamları öğrenmek..Bir tek abiesi   biliyorum o da yanlışlıkla hocaya fazla yaklaşmışım ondan aklımda kaldı..Bir de böyle gereksizler vardır ya sınıfın inek kesimi..Bunlar ilkokulda başlar üniversite de ihtisas yapar..Hayatının her evresinde insanın karşısına çıkar hayattan soğutur, bezdirir..Tutmuşlar o soğukta -ki bir taraftan da kar yağıyor- çamların fotoğrafını çekiyorlar, not alıyorlar..Mezun olduklarında nerede olacaklar inan çok merak ediyorum..

Geçenlerde de hoca anlatıyor akşam başladım sabah ezanına kadar sürdü deneyim diye..Soracaktım noldu dünyayı mı kurtardın diye de sustum..Yemedi..

Sonuç yarım sa sürdü, hiçbir şey öğrenmedim, şimdi de ısınmaya çalışıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder