22 Mart 2012 Perşembe

Regl!

İlk regl olduğum günü hatırlıyorum da offf! tuvalete her gittiğimde büyüyen kahverengi bir leke görüyordum.."Ulan kakamı yapmış olamam hani kaçırsam anında hissederim diyorum o zaman nereden geliyor bu kahve pislik şey iiiyyğğğ!" diyip donumu çekiştiriyordum..Akşamüstü esas renk geldi kırmızı..Nasıl anneme bağırıyorum anlatamam, kadın koştur koştur geldi.."Anne ben hasta olmuşum" dedim annem hemen orkid getirdi neyse taktım çıktım tuvaletten..Başladı anlatmaya "Sakin ol, her genç kızın başına gelir" diye..Benim üzüldüğümü falan düşündü ama ne üzülmesi bütün yaşıtlarım olmuş bir ben olmamıştım..Sevinçten ben zıplıyorum "Sonunda oldum oleyyyy oleyyyy!"..


Arkası hep geldi, 28 günde bir oldum..Gününü hiç şaşırmadı sağolsun böylece beni de hiçbir yerde rezil etmedi..


Biz genç kızlar/kadınlar regl günlerimizi çok iyi kullanırız..Mesela sinirli oluşumuz ya regl olduğumuzdan ya da olmamıza az kaldığındandır keza şişkinliğimizde kilo aldığımızdan değil de regl olacağımız içindir..Tamam şişkinlik olmuyor değil ama kilo aldığımızda da bunu arkasına sığındığımız olmuyor değil..Ben çok sığınırım mesela çok güzel kıvırırım bunu..Çikolata, tatlı yememiz bu dönemimizde şanımızdandır..Kan şekerimiz düşüyor maazallah bir yerde düşüp bayılırsak nolur halimiz..Asla bu dönemimizde alttan almayız kimseyi de tam tersi onun bizim alması gerekiyor..Bir de duygusala fena bağlanırız ki sormayın gitsin..Her şeye alınırız şakaya gelemeyiz..Küçük göğüslü hanımlar için avantajdır..O tahtakurusu kadınlar bir bakmışsınız Banu A. misali etrafta gezinir..Havaları bir haftadır ama..Bir de ibadet durumu varsa ki en iyi kaçıştır..Regl dönemi öyle bir şey ki yaratan bile bulaşmıyor..


Regl dönemindeki hanımları görür görmez ufak ufak kaçın..Fazla uzağı gitmeyin ama bu da problem oluşturabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder